Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 30 september 2008 18:19

en låt till

Av Maria - 30 september 2008 18:14

Timekiller", by Project Pitchfork

Av Maria - 30 september 2008 17:36

Jag är en 80 talare som sen 3 års ålder såg upp till mina kusiner som var synthare och redan då formades jag ...Detta är futhure pop iofs.. em ndet är trall vänligt o bloppigt

Av Maria - 30 september 2008 17:06

För det första vill jag bara säga... hörre ni som har hundar, faan ta upp skiten efter er.. så j-la vidrigt att behöva sätta fötterna i det...


Jag har jobbat färdigt för dagen o tjejjernas sallad är på väg att inta min mun.. ( den är skit god pga. av morötter de mättar med så de räcker till två middagar:)

Idag har jag köpt mig en stek panna från hackman..:)

sen syndat med lite små plock på vägen hem ljus stake handdukar och en tvål...:) Men mer blev det inte..

Imorgon är jag LEDIG!!!

jipppiii

jag ska mysa hemma med mig själv i mitt hus med min musik se på min tv... och bara få va jag ska lyssna på gammel musik från party tiderna samt se över staden ;)

Men nu så ska jag bara lägga mig i sängen se i genom reklam och sen inte göra något... Nepp bara lata mig och inte va stressad över något..:)

Av Maria - 29 september 2008 21:07

Jag är mer sovande än vaken för till fället, min dag som skulle bestå av 6 timmar fick istället bli 11...Jag trivs med jobbet jag trivs med mya nya arbets kompisar och jag vågar inte säga nej inte än inte för än jag fått med all säkerhet ett papper från en arbetsgivare som ger mig trygghet...


Jag håller mig i bakgrunden förtillfället hösten gör mig trött. en slö cykel hjälper mig dess värre inte på vägen.

Jag ska jobba HELG igen!!!!

P var väldigt glad på mig efter att jag sa det så nu sitter han tyst dempad och sur.. HÄRligt att komma hem..


Så jag får väll boka av lördags passet imorgon, jag förstår han han saknar mig och vill vi ska hitta på något...

Nepp dags att gå o sova jobbar 7:30 - 16 imorgon.............


Av Maria - 28 september 2008 18:59

jag har ett koncept jag ska börja följa inte för att gå ner utan att min kropp ska må bra.. ;) så mycke säger jag...

jag kallar den "REN MAT"

inga konserveringsmedel utan enkelt nära och ( jaa så nära det går) mer som det var förr...


Jag spyr på tillsattser och e612 och e 225 och allt vad det heter.. Det är dags att börja tänka...

förra veckan börja jag med omega 3 och B12 igen ...

Sen ska jag se om jag kan hitta mer saker jag kan göra...

Ska även åka till en "bonne och handla "

jag kanske till och med skulle bli eko odlare.. Nää men jag har tänk mig att se på utbudet i affärer och se hur svårt det kan vara att äta "ren mat"

Nepp tv och middag nu... åt en fruksallad och rökt lax till middag... kurra innan ja tuggade klart juee:)

Av Maria - 28 september 2008 11:40

jag har mycket dööö time idag på jobbet... :)

Men jag har piffat till mig och blivit piggare genom en prommenix:P

Och mitt låtval har funnit sin ägare om jag säger så:P

Nepp dag snart för lunch rökt lax o sallad:)



En sak till er som sitter inne ta på er jacka och gå ut för guds skull fina löv kalla vidar och frisk luft ... UNDERBART!!

Ovido - Quiz & Flashcards