Direktlänk till inlägg 26 november 2008

En sömnlös natt en gråt attack

Av Maria - 26 november 2008 07:27

Ok ja va iväg och jobbade igår när jag kom innanför dörren så kom jag på att posten hade jag missat totalt. Tur var väll det..räkningen på hantverkarna som drog in fjärrvärmen hade kommit. Åhh tänkte jag.

Ja öppnade o såg.. 1700 fint de va bra pris.

Men sen såg jag ja läst fel de stod 17 tusen .. Ja läste om det 6 gånger sen brast jag totalt... Ja ringde mamma och skrek vi har räkningar på över 55 tusen denna månaden mamma. Jag orkar inte mm mm. Sen mitt i denna röran så kommer p hem och ser sin sambo lipa som ett barn i hallen, oc trodde nån dött. Efter att förklarat så säger han men gumman vi har sparat ihop till det. Va inte så nere gråt inte...

Ja skrek men faan måste de va så j-la dyrt... ( jag såg vad ja kunde ha gjort istället för pengarna thailand nya kläder)

Sen sa ja min bil osta faan mindre..

Men sen sa han men herregud vi ksa inte få mera sånna här räkningar...


Så ja skrek igår ja vill inte gå på julbord inte på tjejmiddagen mm. Då sa han klart vi ska på julbord och tjej middagen kostar väll inte 50 tusen va, och skrattar.. Jag va lite små labil igår må ja säga..

Jag måste säga att tack  för att man har sparkapital sånna hära månader...

Men mamma har iallefall ringt nu o nämt ett o annat för de för deras hutte priser...



Idag så ska ja fixa den sista julklappen i¨allafall:)

till ett litet barn... sen ska ja kolla med syrran va hon vill ha.

Sen p oxå samt födelsedags paket...

synd o säga att lönen blir kvar



En sak jag undrar över. Mår en människa så kasst att hon alltid ska va otrevlig kläcka kommentarer mm.

Igår kväll på msenen är det först snokande om min bästa vän sen om mitt liv, fungerar inte telefonen så man kan ringa till henne själv...

Utan frågorna va va ska persson börja jobba ?

va gör du om dagarna varför gör du så si...?

sen när ja sa ja jobbat hela sommaren så säger hon jaa de va då ja hade 6 veckors underbar semester...

RÄPA!!!!!

Men ja försöker se bakom det, jag kontra ganska bra tillbaka med kommentarer...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards