Alla inlägg under april 2008

Av Maria - 30 april 2008 17:45

Över allt i stan går alla med sprit påsar ...

Vet ni vad jag nöjjer mig med utan att gråta???

Cider 0 , 7% japp så party är jag...

Men här hemma är får man iallfall årets första svenska färskpotatis... tror jag köpte en påse på torget förut...:)

Helgen går i matens tecken iallfall grillning hos mammsan imorgon :) Och träffa bäjby sis och troligen ta en öl på terassen ( om de e kasst väder så har dom tak o fönster som tur är...)

Jag har panik efter att jag vill ha kläder, ville ha en as söt klänning i dag från fröken söt ;)

Tufft märke..Undra om man blir en söt fröken när man bär den??

Jag åker nästa söndag till prag, fatta det, gaaa tiden bara drar iväg.. Och jag är snart kvitt skolan, ibland så får jag sån lust att ta fram el tejp och tejpa i gen truten på en del men jag härdar ut...

Neee dags att se hur det går för kocken i köket... tycker det luktar bränt....


Av Maria - 29 april 2008 17:54

Ok efter föreläsningen så måste vi dra hem, läkar besök mm.

Jag ska påbörja att skriva klart mitt arbete nu  23 maj så ska allt vara klart, då är det en sak där emellan, jag åker till prag så jag har nästa vecka på mig typ.. Så jag ska jobba sönder mig ihelgen för att slippa känna att ja har saker kvar i bakfickan....


Dags för käk nu......

Av Maria - 29 april 2008 08:39

Ok jag sitter här och njuter av min sormorgon....

Min kaffe tarm suger men ja får vänta en timma till..;)

Det är oerhört kort tid till i skolan och jag är oerhört glad :)

Då kan jag få pengar o spara dom jag har iofs till prag och har haft i 2 år så nu ska ja spendera bort dom;)

Igår fick per bita i sura äpplet 6 500 för sina nya glajjor...

bågarna va huffsat pris påmen sen kosta glaset i dom dära asen massa pengar,

jag hoppas jag slipper glasögon alltså...

Dyrt och jobbigt...

Ja, jag  hade när ja va liten men de växte bort...:) Tur det..


Imorgon slutar ja vid lunch och torsdag är det grill hos mamma på söndag så får ja kusik besök här ;)

3 kusiner o en moster samt mamma :)

Nee dag o borsta bort vitlöken så gott de går sen igår...


Av Maria - 27 april 2008 17:30

Har sovit lite i min sambos armar... Natten var tuff vaknade vid ett fler tal tillfällen.

Telefonen som ringde några som var uppe och sprang...

Men det gick snabbt iallfall...

Fick sluta lite tidigare oxå;)

Aldrig fel...

Tog tillfälle i akt att åka förbi en kompis på vägen och snacka skit och dricka kaffe... efter två timmar är så for jag hem...

Där så var min samo igång med maten....

Han hade tänkt pinknick korg men vi tar det  när vädret blir bättre.....

Sen hade han tvättat och donat mina kläder var prydligt uppsatta i byxor tunikor och så i min gaderob..:)

De var underbart när man är trött och sur :)

Imorgon far vi till GBG då ra... :)

Kommer bli en tidig kväll i säng känner jag..


Av Maria - 26 april 2008 10:58

Jag sitter här en aning förvånad min hel softa helg fick sig en rask fart emot att planera inför 14 - 14 passet på jobbet, som sagt i Juni behöver jag alla pengar jag kan komma på. Och över... Sen så löser sig allt..

Jag tänker så här när man väl jobbar så kan man faan jobba oxå.

Förra helgen jobbade jag och denna helgen, det blir lite skrammel pengar iallfall.

Jag har lite ångest för helger men tiden går ganska snabbt iallfall. Jag behöver bara jobba en endaste helg enligt mitt schema på 4 månader typ :P

Det är gott, bara 3 nätter från juni - sept...

Så är det.

Jag börjar få lite smått panik på att tiden bara går fortare och fortare.

Stå still. Jag kommer sakna skolan det vet jag när jobb står på schemat varje dag. Hoppas jag får ett vik eller en anställning i sept. nån måste väll ha barn eller ledsna på sitt jobb.

:)

Nee dags att handla en fet gotte påse inför kvällens tv programm. Ser ut att bli fin fint väder idag, man kanske skulle ställa till med grill kväll där borta, alla behöver komma ut i friska luften, så får det bli fika eller middag ute på terassen :) Jag ska nog hitta på grejjer...


Av Maria - 25 april 2008 22:49

falköping först.. sen ringde per o sa hans glajjor gått av på mitten. Panik han hade möte idag så jag kastade mig hem sen åkte vi till göteborg iallfall. HAn hade med sig 3 nya glajjor ett par va jätte fina...

Sen så drog vi till hans syrra och grillade, jag hoppade studsmatta med ett litet troll och vi snackade massa skit som vanligt...

Jag ska bo där en del av min sommar när jag inte är hos mor / i skövde... har vi bokat... :)

Ja känner att hon och dom i min klass är dom enda töserna jag träffar, men så är det...

Imorgon så ska vi fara iväg en sväng ;)

På söndag kommer mor hit middags bjudning :)

NAttis

Av Maria - 24 april 2008 18:56

Om det är sommar så var det det iallfall det när vi sjöng denna idag iskolan jag hade super trevligt...

Fast vi var mycket MYCKET bättre ;)

men här är den i allafall:)

Av Maria - 24 april 2008 18:53

haha.. OMG

Ovido - Quiz & Flashcards