Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:)

men min nya sida informerar ja er om när designen är prima...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Av Maria - 27 november 2008 08:18

HeJ och tack... har för ointressanta saker o skriva förtillfället....kommer åter i dec..

Av Maria - 26 november 2008 11:37

Det är en klänning....

dagens stuff...

måla en modell sen jackten på tyg detaljer.. de ska jag ha detaljer..

Jaa tonårsdrömmar må det va men nu så bär tåget iväg...Tjing


Nu skiss


Av Maria - 26 november 2008 11:34

En dröm som jag igentligen har haft bra länge är att göra egna kläder, jag tycker att denna gången ska jag bara köra på. Modeller ska jag redan idag påbörja med jag vill ha vintage retro och Numph 10 feet insperation så jag ska sno ide tips och komma på eget, min kusin går i skola och gör stora inträdes prov och har läst i 7 år snart och vill sälja till alla typ. Men jag vill ha helt egna saker. Och finner man inget som man vill ha så får man se vart kreativiteten bär mig.

Av Maria - 26 november 2008 07:53

Ok nu är jag tillbaka :)kaffet är på och jag ska snart duscha här....Sen ta en dödsutflyckt till stan:) på CYKEL!

Jag ska nästa vecka baka lussebulls hade jag tänkt....:)

Sen måste jag små spana lite på stan....trotts bittert åtdragning av plånkan så måste man den gången man går ut o träffar sin damer ha något som inte är 10 månader gammalt.

Av Maria - 26 november 2008 07:27

Ok ja va iväg och jobbade igår när jag kom innanför dörren så kom jag på att posten hade jag missat totalt. Tur var väll det..räkningen på hantverkarna som drog in fjärrvärmen hade kommit. Åhh tänkte jag.

Ja öppnade o såg.. 1700 fint de va bra pris.

Men sen såg jag ja läst fel de stod 17 tusen .. Ja läste om det 6 gånger sen brast jag totalt... Ja ringde mamma och skrek vi har räkningar på över 55 tusen denna månaden mamma. Jag orkar inte mm mm. Sen mitt i denna röran så kommer p hem och ser sin sambo lipa som ett barn i hallen, oc trodde nån dött. Efter att förklarat så säger han men gumman vi har sparat ihop till det. Va inte så nere gråt inte...

Ja skrek men faan måste de va så j-la dyrt... ( jag såg vad ja kunde ha gjort istället för pengarna thailand nya kläder)

Sen sa ja min bil osta faan mindre..

Men sen sa han men herregud vi ksa inte få mera sånna här räkningar...


Så ja skrek igår ja vill inte gå på julbord inte på tjejmiddagen mm. Då sa han klart vi ska på julbord och tjej middagen kostar väll inte 50 tusen va, och skrattar.. Jag va lite små labil igår må ja säga..

Jag måste säga att tack  för att man har sparkapital sånna hära månader...

Men mamma har iallefall ringt nu o nämt ett o annat för de för deras hutte priser...



Idag så ska ja fixa den sista julklappen i¨allafall:)

till ett litet barn... sen ska ja kolla med syrran va hon vill ha.

Sen p oxå samt födelsedags paket...

synd o säga att lönen blir kvar



En sak jag undrar över. Mår en människa så kasst att hon alltid ska va otrevlig kläcka kommentarer mm.

Igår kväll på msenen är det först snokande om min bästa vän sen om mitt liv, fungerar inte telefonen så man kan ringa till henne själv...

Utan frågorna va va ska persson börja jobba ?

va gör du om dagarna varför gör du så si...?

sen när ja sa ja jobbat hela sommaren så säger hon jaa de va då ja hade 6 veckors underbar semester...

RÄPA!!!!!

Men ja försöker se bakom det, jag kontra ganska bra tillbaka med kommentarer...




Av Maria - 25 november 2008 06:48

Jaaa ni kanske undrar varför jag en tisdagsmorgon som börjar eftermiddag sitter här klarvaken.

Ja en kort resume.

kl 6 ringde klockan kl 10 över pallra ja på mig mysbralls o såg min sambo flyga opp som om lakarna va till is eller något. han hoppa runt o mummla. Fröken trevlig ja svarade på alla frågor 5 gånger

-Määä håll käften, av trötthet.

Vi for iallefall iväg till stationen kl halv skulle bussen dra. tjugo över sitter vi o puttrar framåt.

P hoppar ur från bilen och jag kolla för säkerhets skull om han kom på rätt buss.


De visa sig iallefall att p inte allt kom på någon buss hans buss åkte 4 minuter innan avgång, så nu blev de inga vinterdäck idag heller..Han tog bilen istället....

Nu är kaffet på och ja ska se på en film o mysa innan ja ska fixa till moi och OTH ( one tree hill) maraton besöket kommer.


Ovido - Quiz & Flashcards