Direktlänk till inlägg 2 december 2008

IGEN!!!

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så kan man ha ute kisse och igår så kikade vi på en kisse pisse en grå med vita ben... 12 1/2 vecka... så söt o värsta busnissen och spinnkissen. Jag uppdaterar me foton senare imorgon typ...Jag jobba 8 - 20 igår och det känns må jag säga...Idag ska ja ha möte och jobba med killarna på fotbollsträning pja vem vet jag kanske inte må va nån zlatan men jag tror jag fixar detta j-ligt bra allefall:)

nu ska ja fixa lite innan pissen kommer.

P han gillar hstoriska saker

o vill katten ska heta GAYLOARD..aldrig skrek jag

så vi tror attila eller mitt förslag cesar:)

 
 
Ingen bild

persson

2 december 2008 18:46

grattis till nya bäbisen!! ;) vill se massa kort på sötisen pöss

 
Ingen bild

Åsa

3 december 2008 19:56

Hallå!!
Nu är jag nyfiken på Gaylord eller vad bäbisen skulle heta =)
Uppdatera med bilder... snälla!!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Av Maria - 27 november 2008 08:18

HeJ och tack... har för ointressanta saker o skriva förtillfället....kommer åter i dec.....

Ovido - Quiz & Flashcards