Alla inlägg den 5 december 2008

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se


Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ...

Imorgon ärre fest allefall.klänningen är väll ganska basik men ja trivs iallefall. svart o rummlig:)

Trotts att jag ska opp till jobb kl 7 på södnag så är det inte så farligt när manväl är på plats, jag trivs o fara runt nu när ja har lite bättre schema. Jag är inte ledsen när min lön kommer heller som det ser ut nu med jobb:) hihi...

P jobbar jämt ja jobbar jämt o vi är väll idet skedet i livet då jobb står i centrum. En dag så inser man att man känner sig mogen för barn och då är det dags o trampa ner, men det dröjjer. Jag är 27 nästa år och innan 30 så ska det väll inte bli några kottar här vad vi planerat iallefall.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards