Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Se ljust på tillvaron

Av Maria - 23 april 2008 08:33

Ok då sitter jag här, en fucking timme före jag börjar... Så är det att samåka...

Men men...

Idag är den sista fina dagen på denna veckan enligt min engna metrolog MAMMA...

Jag och per har bestämmt att vi ska ta och ut och åka dit vinden tar oss för att göra något spontant....

Han är nere i GBG idag och pressenterar i 4 timmar.. Och jag som tyckte 30 minuter var oerhört jobbigt.

Snart så är det prag då, när jag tänker på det ser jag vackra hus, öl shopping och mera trevliga stunder med klassen. jag hoppas det blir trevligt.

Det är pricken över iiet att få ett bra slut på allt.

Undra vilka man kommer hänga ihop med sen efteråt.??

Jag kan räkna dom på min hand iallfall så mycket kan jag säga. Men det innebär inte att jag tycker illa om någon, tvärt om alla har sin roll alla gör sin plats på sitt sätt..Iallfall

sommaren ska börja med att jag tar med en till två från klassen iallfall och åker till vattenlandet i skara :)där vi leker barn på nytt...

Idag har vi tema dag droger...Känns lite tjatigt och tradigt.. Men men... Så är det.... :)

Dags för att leta jobb



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards