Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Hösten - Ett måste

Av Maria - 26 september 2008 15:51

En hård vind var emot mig när jag cyklade hem. Jag sket totalt i denna förbanande motvinden... Och stirrade upp i alla trädkronor jag kom över, jag gillar hösten...Jag gillar vinden ..

Så länge inte regnet sipprar och is finns på cykelbanorna mår jag oerhört bra. Idag ska jag bara njuta här hemma. P kommer halv sju idag så ett stort tyst hus är vad som finns. Det är härligt...

Idag så blev jag kallad västanvinden.

Vet inte om jag ska ta det som något bra men, så är det.


Har även hittar insperation till min ytterdörr nu oxå. Jag ska ut i skogen en dag nästa vecka och leta... Var utanför Elins i stan idag och såg söta saker att hänga som kostade 100:- .. Jag tänkte men herregud de där kan väll göras hemma, så nu ska kreativiteten flöda.. Vem vet om 6 dagar är jag väll där och köper ett hjärta att hänga på dörren men man måste pröva blir detta bra så blir det mitt eget. Och det är lite roligare:)

Jag börjar bli ångest laddad nu helg jobb. Jag vill hellst vara hemma se på film dricka vin / öl och träffa nära & kära men det får bli nästa helg...


Ska snart våldgästa min vän ett bite härifrån snart. var typ en månad sen jag träffade på henne.


Funderade på om man kanske skulle ha en sopplunch dag höst kväll för sina "gamla " polare nån dag... :)

Kan detta vara något mån tro???




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards