Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Hmmm

Av Maria - 3 november 2008 08:50

Idag så kopplade jag ihop 1 + 1 = inavel typ...

Jag spånade på vissa tider och vips så kom huvudet på spiken och jag kom på det... Lite läbbigt att två kusiner ska ha barn. Fast det kanske är jag som är knasig... Sak samma. Jag bidde lite paff bara...


P han ska kolla det dära med bilen idag igen. Han vill ha den. Och han kan köpa den idag om han vill det är det, jag tror bilarna gr ner mer vid årskifftet men vi får väll se. Och då får jag den vita helt till min :) och det är aldrig fel..;) Ibland är det kallt o cykla..

Min sambo är lite ombytlig för står ni, ena stunden så ska det sparas pengar till den mildaste sen så ska de handlas o sparas, det är väll det som är det rätta igentligen.

Men vi får se jag vill han ska vänta.

Det är det dära med bilar de tappar så i värdet...Men bilen är j-ligt snygg=) och jag vet att inte bara p kommer köra den..:)


Jag jobbar eftermiddag idag... Det är gott det..


Denna veckan så kommer det en liten till i pers familj, ska bli mysit o dofta på bebbe:)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards