Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Jag är sååå trött

Av Maria - 7 november 2008 15:08

nu har jag kommit hem jobbat i 24 timmar och ska kl 20:45 jobba igen...

Jag är trött trött trött, men här hemma kan man inte duscha inte få värme inget, fjärrvärme installering serrii

Jag ska även köra mor till premiären för sky baren som öppnar idag.

Helgen är redan bokad,  imorgon iväg till kallekanin i vara på barn mys :) ps syrra har värkar nu så imorgon kommer det eller innan söndag är det nog en söting bebbe till i la familja:)

På söndag så ska vi till mor på middag... fars dag är det men blod är inte ibland fetare än vatten utan sättet man beter sig, jag har sen 7 års ålder haft en o samma manlig förebild i mitt liv." Pappa " Håkan. Han är mannen i min mors liv och jag vet att jag inte kommer få någon / vill ha nån annan heller.

Jag är oerhört nöjd idag ändå... Jag vet att heltidsporjektet tar kål på månda i kommunen men jag är omtyckt människor gillar mig mitt sätt att "vårda & vara med andra människor" Det är en j-ligt bra merit...

Och bara för det så ska jag nu kolla en sak...Trevlig helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards