Direktlänk till inlägg 10 november 2008

jag vill bara skrika

Av Maria - 10 november 2008 09:32

ibland är de extremt viktigt med 11 timmars dygns vila men inte idag tydligen....

kan du jobba där kan du jobba där... gaaaaaa

idag blev jag tokig... skrek jag har sovit tre timmar jag har redan jobbat 24 timmar o ska jobba till åtta. så det blev samma tid imorgon 8- 20....

förstår ni sikken lön:)

Men iallfall till helgen som komma sakll så har jag tänkt att p o jag ska iväg och göra länet osäkert....


Malin kommer o hämtar moi om 7 minuter sen möte då ra...

Jag har två planer i mitt evigt jobbande nu förstår ni

om projeket tar ut på tiden så har ja iallfall jobbat in en tjänst som 2:5 :a

dvs. fast tjänst i kommunen

om projektet drar igång så är det fast tjänst iallefall:)

men jobbar jag på som faan nu så ärre snabbare man får tryggheten:)

Därför så ser ni inte röken av moi så mycket :)

Nepp dags o dra...

P hade stor städat vårat hus igår när han va hemma så nu kan jag typ äta på golvet.. Så skönt o ha ett städat hem:) till och med sängen va bäddad:)


 
 
Ingen bild

Åsa

12 november 2008 09:27

Hej söta du!
Nu har jag varit här inne massor av gånger för att läsa.. men inget nytt :(
Uppdatera mig! Hur går det med jobbet/jobben??
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards