Direktlänk till inlägg 14 november 2008

inget klokare

Av Maria - 14 november 2008 17:17

Ok jag har nyss kommit hem...

3 paket var här hemma gömda i olika rum inslagna..:) sweet att gå på upptäcktsfärd...Men de är inte jul än var mitt uttryck:) saga o forms glögg sätt fick jag allt ihopa.. ja kan för visso inte dricka glögg men ja vill ha det..


Sak samma mötet idag va överförväntan men alla har häcken full och även om man ställer en rak fråga så får man ändå ett luddigt svar...MORR

jag ska jobba julaftonsnatten.. Jul är ändå efter kl 16 över typ.. man har ätit öppnat paket och hängt.. lika bra o få goo peng o gå av innan juldagens luncher...

Men jag är iallfell fulltecknad med skit o göra till slutet av januari. Jag fick även erbjudande den 6te december när tjej partyt va o jobba men ja tackade nej.. ja sa ja ska bli packad för de behöver jag serruu..HAHA

Ok svara hon på andra sidan...

Ihelgen så ska vi mysa grejja och hoppas på bebis...

Jag har räknat ut att lönen i december kommer vara VÄL tilltalande:)

Jag vet att onda människor som finns där ute bara hoppas att nu när rätorna gått opp att vi måste tvingas sälja hus o skit. Men de kommer itne hända:) för vi räknade me en högre ränta iallefall. Och så jobbar ja 130% minnst så ... Nepp dags för indonesisk gryta sen handla..EN FREDAGS KVÄLL:::::: faan va tråååkigt...

Men va gör man när man aldrig är hemma typ...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards