Direktlänk till inlägg 16 november 2008

SÖNDAg

Av Maria - 16 november 2008 11:01

Ok snabb info...

Helgen har dragit förbi som västan vinden...Jula huset har vi besökt o fått fart på förvaring i garaget och hyllor har satts ihop och vi har skrikit på varandra på divese insidenter... ja har hamrat p på fingrarna 4 gånger flått handden på han. Vi har grävt ut för plattläggning o förrådet samt handlat krubb och sett på dansbanden som efter några veckor nu blivit som en drog att se larz kristerz & scotts och ja är ingen dansbands brud men sak samma man slipper reklam och allt skit. Snart fyller min pingla år oxå.. 26 år:) grattis i förskott...

Sen idag så ska vi igentligen fortsätta ute men jag o p är helt möra efter utgrävningen.

JA en sak ja är galet glad över är att ÄNTLIGEn så ska soffan bort från p s kontor samt fotöljen a den gamla soffan vi hade, den är mega stor och oerhört trist o se på så FA fyndet ska hämta den i början av december..:) LOVELY!!!

då ska vi fixa till ps kontor med kontors möbler. HAn fråga mig om råd och de borde han inte ha gjort... listan blev lång så vi får väll se hur det blir...

fredagen så drack vi glögg och åt pepparkakor och hade ljus i hela huset som brann. Jag älskar att en helg jobba för att se få uppskattning att ha en hel helg ledigt, det är då helgerna uppskattas mera...

nästa vexka blir lite softare jag jobbar bara ett dubbel pass:)

Men de kan ändras det gör det alltid. Men imorgon så ska jag o malin ha Oth maraton innan jobbet... :) one tree hill:) soft.. nepp dags o dra

 
 
Ingen bild

persson

16 november 2008 15:55

hihi jaa det gör jag, nu blir jag gammal och grå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards