Direktlänk till inlägg 17 november 2008

JAg kan säga som det är

Av Maria - 17 november 2008 10:11

Jag har nu tagit blogg ronden som jag alltid gör, kul o se vad människor gör :)

Jag har sett på en gammel polares renovering i deras hus de har köpt, ronile.blogg.se och varje gång vill ja göra om och göra si och så. Man lever av ett syndrom som gör man alltid är på jakt efter bättre o finare och allt, va faan kan man aldrig vara nöjd...

Jag jobbar som en blå för att få till spar pengarna så vi kan köpa saker till våren förutom ny färg till huset ute möbler på terassen som kommer se lagom trist o tråkig ut.

Vi vill köpa en ny bil men ja har fått p och tänka om när han pendlar så mycke känns de oerhört trist att ha en fin fin bil att pendla i.

Jag vill ha nya kläder jag vill fixa till mitt kotor...

vi har golv att lägga färdigt i garaget och färgen vit finns i garaget men jag vill ha tapet och måla om måla om är inte lika skojjigt som att sätta opp ne ny tapet...

Har man ett hus så är det heltids projekt det är som en vän skrev att man är rastlös och vill flytta efter ett års mellan rum,

samma sak gäller mig fast jag vill ändra något hela TIDEN i stället och få det på pricken man vill ha men det är bara ekonomin som sätter käppar för det, för ideer finns de vill jag säga!!


Kl är nu snart halv elva och kaffe samt morgon rocken är det som fortfarande är en del av min förmiddag. Varför stressa när man jobbar eftermiddag.


Jag borde innan det är fösent betala in pengar till tjejmiddagen... har ni gjort det än?? töser...




 
 
Ingen bild

Åsa

17 november 2008 18:42

Menar du våran tjejmiddag den 6.e?????
Vart ska man betala in det isf??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards