Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Maria - 25 augusti 2008 16:18

Jag har hittat min terapi nu grejja i trädgården. Pyssla kratta och bara få va ute. Jag finner ro att göra sådant och min partner säger det samma han och jag har olika saker i livet men vi delar en sak gemensamt vårat hus våran borg och det är där vi som oftast befinner oss och därför är det där vi vill vara.:)

Igår målade vi om våran trapp mörkbrun igen. Blev som ny, med vissa undantag av kladd från oss ;) Men sak samma hus ska ändå målas om om en tid.

Man har huset som sin fritid märker jag nu. Och det är underbart.:)

Idag prata jag med en go vän jag inte hört röken av på 1 månad eller något :P de va trevligt...


En sak som jag stör mig på är detta

Men nu när ni har hus när kommer banen då??

MORR..

Jag har inget fast jobb än jag är inte 30 jag har inte bråttom jag är för ego än

jag har inte gjort de jag vill göra innan jag vill bli mamma.

Och nej inget barn är på jäsning ..

JAG informerar när det händer!!!!


Av Maria - 25 augusti 2008 16:10

mitt KÖK :)


OK Jag ger er de som är klart så gott som nu.

Här ovan ser ni halva min hall och 1/3 je del av köket :)



Ihelgen så var vi iallfall på IKea och har firat mor... igår ställde vi till med grillning för våra föräldrar iallfall. på bilden här nere så ser ni väll inte allt i sin helhet men här är iallfall våran pensionärskuvös:) Med skogen som ett rofyllt moment att se på. min favoritplats för kaffet :)


Sen har vi även huet eller halva huset här


baksidanbaksidan av vårat hus

Ovido - Quiz & Flashcards