Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 22 augusti 2008 16:19

Det är detta med rutin..Jobba då och helg då...

Jag har vågat tacka nej till 5 pass och får helt plötsligt fri tid en saka jag helt klart har saknat men nu fått in....

Det är en skyddande dörr för framtiden...:)

Av Maria - 22 augusti 2008 16:09

Har idag som vanligt test kört om internet hoppat igång med en cornetto i näven.. Idag hade jag tur...

Har i dag bott i huset i 8 dagar och fått iordning på allt i huset utom ett rum... Allt är annars i huset full ständigt..

Jag jobbar på mina 7:30 - 15:45 varje dag och det är helt ok tar min cykel och gnäller över motvinden men är oerhört lättad att kunna cykla nu när bränset kostar vad det kostar...

Idag har jag handlat inflyttnings paket till pers syrra och en as cool tröjja till mig själv...KOm på detta att blirre varja vinter så kommer ja frysa..

Så nu är det problemet ur vägen...

:)

Dano jag har ringt dig ärru aldrig hemme tro:)

Av Maria - 12 augusti 2008 18:49

Ok på måndag så kan jag cykla till jobbet.. renar de så finns mitt regnställ:=)

Jag har inspekterat huset idag har det städats där... Och jag har fyllt upp med kartonger och inhandlat nytt gardin tyg jag älskade :) kan bli i stora sovrummet eller mitt dressing room...:) vi får se ev en ny textil tavla..

Jag är iallfall glad... Jobbet flyter på tiderna är mer behagliga fom. nästa vecka 7.30 - 16

måndag - fredag...:)


Jag är oerhört glad till och med regnet kan försöka få min sluta le men det lär inte hända på länge!

Av Maria - 11 augusti 2008 18:30

Efter denna helgen är jag mer än färdig, att få ut över 30 tusen är inte värt allt detta, men jag måste jag ska betala lagfarten på huset på fredag vi flyttar in i vårt hus nu på lördg och det är helt underbart per hr fått ett trist garage kännas som att jag vill byta jobb till bilmekaniker vitt här o hyllor där och nya saker där, så nu så ska jg sy gardin in dit oxå.:)

Jag skulle ha jobbat på fredg är mer än slut nu, jag vill bryta ihop men jag visar inget utan mosr och stänger av mig själv. Men idag sten somande jag på min 20 minuters rast blev sovande i 45 minuter.

Jag ser för visso fram emot helgen trotts sena dagar och tidiga morgonar så är det för min egen borgs skull, mitt egna slott.

Ute rummet är jätte jätte mysigt nu när per har målat om och fixat där. Och till och med krukorna har blivit dit satta;)

Bilder kommer eller inte. Vill ge er smak prov men vill inte bjud in alla till mitt hus oinbjudna..

Jag ska om ett par veckor även med pers syrra till GKS och ikea igen:)

En skojjig sk oxå, träffa en tjej i helgen på jobbet som var hel go som jag tänkte haffa tag i fler gånger under arbets tid och även privat. Så jag måste dra...ska spåna lite sen fixa mat inför imorgon till jobbet...

Av Maria - 6 augusti 2008 19:45

När jag kom hem idag så tog p av mina kläder så duschade vi sen sa han fixa lite söta kläder de gjorde jag sen sa han vi ska iväg på middag ute och fira ett till år tillsammans iofs en vecka typ försent men de va kalas gott och efterrätten va mer i halsen än i magen efter allt ätande, men super trevlig var det iallfall. Sen fick jag en sak av p som är till mitt armband pandora :) En söt blomma med en glittrig sten..

Imorgon ska p åka och jibba i huset medans ja jobbar...

Och mina arbets pass i helgen är lördag & söndag 7 - 22 dvs dubbel pass två dagar i rad.

Så nu ska jag tröst shoppa imorgon på mina 30 minuters rast jag är berättigad till.

Ja sa för tre dagar sen att jag ahr äckligt mycke kläder men det var då det.. :)

 Per var mindre glad över mitt besked..

HAn sa så här..

Men va faan ska ja va själv i helgen igen och sakna min stumpelumpa.. Nästa helg flyttar vi så inget mer helg jobb ok. LEDIG!!!

Ok sa jag.

och sen kommer det dubbel pass nästa vecka mer. Men jag har inget säkert än så jag är överallt och vill jobba så mycke som möjligt. Om en månad vet jag om jag kommer på schema men tills dess ärre bara att hålla ut.


Av Maria - 6 augusti 2008 19:42

Denna låten spelar jag om och om igen till jobbet har gjort i en vecka nu älskar den!!!!!!!!!!

soft dance :)

Av Maria - 6 augusti 2008 14:28

Ok jag vet den var dyr men idag köpte jag den tröjjan jag sucktat efter 2 kvar bara och den ena har jag i min ägo:)

Idag är det handla mat som gäller o softa ner lite sen imorgon får ja se vad min kära sambo hittar på:P


Av Maria - 5 augusti 2008 17:44

Ok idag fick jag veta att jag nu är full sketen med jobb till 19 augusti so mde ser ut nu, helgen då vi flyttar ska jag jobba o packa upp o packa ner om vart annat. Snark. Nee dags o äta mat och se på mina nya fina kläder jga har handlat idag, en kofta svart o en rolig gråtröjja... Sweet...

Sen en sak till jag har igår färgar håret igen mörk mörk brunt... SÅ nu känner jag mig små söt igen.

Och per kysser typ marken ja går på för han e tokig i mio när jag e mörk hårig:) så här är det perfekt... LIte stökigt lite rörigt men annars helt ok:)

Ovido - Quiz & Flashcards