Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 4 augusti 2008 16:39

Det är som kroppen sa till solen att stanna borta och låta mig sova ut idag, annars hade jag kört pressa på mina bruna ben lite till eller något annat. Men idag sov vi ut jag gjorde stan själv i en timma sen for vi iväg ute lunch och kaffe och spenderar brallorna var inte så välfyllda idag, regnet gjorde att jag ville hålla mig inne. Men jag har handlat lite till uterummet och ltie kläder till per. Jag hittade inget idag jag var sugen på lika bra att skippa det då, nu när jag flyttar så inser jag hur JÄVLA massa kläder jag har det är äckligt igentligen. vissa använda en gång, så nu ska jag börja tänka till lite bättre. bättre köpa 3 dyra saker jag vill ha än 19 saker billigt som typ GINa & Hm iofs är de inget fel på det men jag är kär i NUmph kläder så söta och cooola..En sak till de ska komma en ny butik som är en motsvarighet till lindex o hm typ en tysk kedja till stjärnmarkshuset.

men de va nog för mer mogna damer:)

cecile...

Av Maria - 3 augusti 2008 19:38

Imorgon....

Efter en härlig helg med gamla ansikten ch en del nya är jag hemma, jag o p ska boka in våran dag imorgon till mys och shopping dag, såg ändå ut o bli bajs väder lika bra att fixa lite:)


Helgens jobb va tuff

fredag 9- 22:30

Lördag 10 + natten till söndag kl 16

:)

Ja ni ser, därför är jag ej här men det är e vecka tok jobb kvar sen är jag ledig i 4 dagar;)

Neppp ska äta nu per har gjort veggie hamburgare med sallad o pommes:)


Av Maria - 1 augusti 2008 07:59

Ok nu ska jag iväg jobba 9- 22 idag sen ut på lördag till söndag på läger verksamhet. helt ok, sen vidare till huset...

Det har handlats en j-la massa utemöbler igår i teak gråa svarta såå snygga, men priset va INTE gratis men jobbar man så har man råd till det, som jag sa...:)

nee nu låter det som ja skryter här och det gör jag för stolarna o bordet var snygga som gatan.Å i helgen när ja jobbar så ska per måla om golvet i uterummet, nu är de mörkbrunt imorgon är de grått ;)Ja har även fått mens igen efter bara 14 dagar UNDERBART ivärmen!!!

NOT!


Nepp ska ta o få liv i per som jobbar med Tungt kroppsarbete i huset varjedag mellan 9 - 23

NI som är lediga får njuta!




Ovido - Quiz & Flashcards