Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Maria - 2 maj 2008 09:12

Har någon set det,

kanal fem torsdagar och söndagar nu mera...

Fyyy faan igår tyckte jag oerhört synd om flickvännen som blev sjukt utsatt...

På söndag blir det värre och det känns som deras fem åriga förhållande kommer sluta snarast....

Otrohet vill ha sillisar på tjejen och gillar brunetter och hon är brunett och har en mer klädsam byst ( ser så ut iallfall )

Det är rikgita nötter som ställer upp på detta..

Till o med min sambo sa det hon ska ha pengarna om han får några samt så förnderad i tv hon blivit skulle ja aldrig utsätta någon jag älskade...

Se på det så fattar ni...

Ja har varit upp sen kl 6 läst ut boken och skrivit klart lite ord bajs kring bokens sidor...

Idag ville jag göra något kul men vad....

näta helg drar ja till prag och veckan där efter till finland, kanske bra att vara hemma nu....

Ska pallra mig ner i källaren för att hitta min väska och se så jag hittar den, vill inte få panik på söndag och inte veta vart den är.

Måndag är jobb och studiebesök inbokade...

Så jag kommer hem efter 22... Så är det ibland....



Ovido - Quiz & Flashcards