Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Maria - 20 maj 2008 15:55

Jag ställde mig en fråga igår....

Dom som tar sitt egna liv.

Är dom modiga som vågar göra det, eller är dom bara fega???

Jag tror det beror på hur man ser på saken.

::::::::::::::::::::::::


Idag har vi varit ute grillat och myst .

 Helt ok...

Falköping väntar i morgon....

Kommer vädret bli bra så är det helt ok....

Jag har ändrat lite i mitt arbete men orkar inte. Måsten hit och dit jämt jämt...

Jag har ångest för mitt jobb tar slut  i  mitten av aug. redan. Vissa tänker de löser sig och så men jag som person pallar inte det.. Huuaa huuuaaa..

Jag vill få ett fast jobb där jag trivs bra människor som kan ta mig för mig och inte snackar skit...

Jag har tittat lite på min juli månad den är på 120% alltså blir det fin fina pengar.. :)


Men allt ska sparas och ja har levt fattig ett tag nu så det är bara att fortsätta....

Jag & per ska köpa ett hus i hop, båda ska stå på allt. Tänk om de skulle va at de skiter sig om 12 år så har huset värderas högre då är ja sparlös utan någon. Aldrig sätter jag mig så..Nää lika på allt.

Även om de är nu att allt är frid o fröjd så är de kanske inte så då. säkra före de osäkra...

I helgen så sa per till mig att vi ska inhandla morsdag paketen till våra mammor samt att vi ska dra iväg och finna min examens klänning som han sa..

Eller så här sa han. Älskling vill du ha en fin klänning till du tar och slutar så får du en av mig, jag vet jag är bortskämd så de skriker åt det men han erbjöd det :)

Vi får väll se vad ja finner...gällstad eller stan, sak samma..

Har en på G jag spånat på:)

Nepp dags att städa toa spruta gott och skrubba så de blänker... resten av lyan imorgon ....





Ovido - Quiz & Flashcards