Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Maria - 4 maj 2008 08:40

  • Började oerhört segt och tråkigt...
  • Insett att ska man ha kul och komma till en plats långt bort från Skövde så bör man ha bensin och det kostar pengar, vi gör slut på mer bränsle sen vi flytta hit med tanken på att vi mer än en gång far iväg till Lidköping :)
  • Igår var vi först på Herrtorpsqvarn men det var en flopp inge mysigt där...
  • Sen for vi till Lidköping bokade in en grill och mys dag i ett hus som står mig varmt om hjätat...
  • JAg gnällde efter laxen på spiken vi for dit oxå... Per som allt som ofta ska över driva köpte lax för över 200 ... ( iofs bra för jag är tokig i det..)
  • Sen drog vi till Pers syrra och grillade och åt sik som vi oxå köpt och hoppade på en av alla mattor som finns i trädgårdar så här dags...
  • Vi fikade och drack kaffe senare och efter 22 drog vi hemåt....

Jag åkte förbi stan en sväng samma bilar som kör runt runt i stan, tröttnar man inte. Jag åkte och tog ut kontanter och det räckte....

Jag missade den förbanande tvätttiden idag oxå.. En vecka utan tvätt igen.. JIPPIIE!!

Så jag är full av hat och ilska...

Om en vecka drar ja till prag iallfall:) Spännade!

Kort ska tas och saker ska handlas..:)

Ovido - Quiz & Flashcards