Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Maria - 22 maj 2008 17:01

Jag är nu redo med allt..

Allt allt till skolan...

1 och en halv glidiga veckor med golv studiebesök och bara softa framför oss...

Skolavslutning NR 1 imorgon då...

en dag med räkamacka och kaka och kaffe samt lite sång och hej då kramar från några klasser som slutar före oss...

Jag är nöjd, otroligt nöjd men att jag snart är färdig...

Jag ska jobba sönder mig själv, men låta kroppen säga till när press och stress blir för stort. Aldrig mer så jag mådde igår...


Per är klar med sin liss och har tryckt upp den och med den hem idag...

Grattiiis ...

HAn har därför fått en paket en efterrätt utan dess like färskpotatis sallad och en god gryta med äppel och kött i samt ett kort med en dikt på jag knåpat i hop...

Ibland är det så lite som behövs för att visa hur mycket en annan människa betyder för en.

Per var underbar igår när jag låg i sängen klia mig på ryggen lät mig sova på hans arm och bädda ner mig hämta vatten bytte kanal mm mm.

Det är ett givande och tagande.

Idag är det min tur.:)


Ovido - Quiz & Flashcards