Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Maria - 24 maj 2008 19:27

Uppe halv sju tvätta all tvätt

kl 10 for vi iväg till MIO & BILtema...

plantagen

varnhems klostret

hornborga sjön

>Musseberg.... ( bara barn där men vi var där och gick iallfall

Pizzeria ala kyckling feta rulle

sängen tog en fet tupplur

Nu lassange

Schlager sen....

Kort imorgon kan hända....

::::::::::::::::::::

JAg måste bara säga att jag är nervös för en sak nu skolan slutar och det kan hända att jag blir Lidköpingsbooo snart om allt går väg, men allt skiter sig nu för tiden titt som tätt.Men vi får se....:)

Köpte kläder igår oxå...

en klänning från Dr demi owersize tshirt samt bikini BH me zebra mönster och en avslutnings klänning olivgrön me blommor på:)

Bikini på rea... om ja under mitt 120% iga tjänst jobb skulle få doppa mig så är de gött och ha en bikini men vem har sagt att man behöver ha de senaste........

Ovido - Quiz & Flashcards