Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Maria - 29 maj 2008 19:05

Tryckt i mig kebabtallrikkos mumms gott var de 5 tuggor sen så spydde jag upp de när jag kom hem, min mage är sånn när jag har mycke o tänka på...

Sen en sak

en granne till mig satt ute och rökade jag gick ner i trappen körde ut snoken pga. att dörren var öppen hon titta på mig och ja smet ner i källaren. Sen kom jag upp igen och då möter jag denna rödgråtna kvinna.VA gör jag. Hej hej säger jag jätte glad.

VA faan gör man så för i dessa grejjer, borde jag fråga hur de var mm mm.

Imorgon efter skolan ska jag mitt i värmen med P till GBG och köpa kavajj skjorta o fin bralls inför finland, har man en forskar kille så ska man se bra ut. Ja ska va smak råd. Ville igentligen legar som en döööö sill och solat. Får bli om två veckor typ då....

9 - 13 juni så kan badning solning och en och en annan tripp med min snygga dam bli ett faktum, jag saknar henne och känner mig nästan sotis för andra hänger med henne utom moi:)

Nepp dags att spona på Zone s saker detaljer till hemmet som inte kostar sjuktligt mycket pengar... Titta bör man klara av:)


Av Maria - 29 maj 2008 16:51

Idag har jag legat i lallfall, värsta fall om de skulle skita sig fett blir det daffes tills de kommer annat jobb tänkte jag igår. Men idag fick jag ett insider tips;)

Så nu har jag mailat 3 pers och skrivit brev och grejjat.

Imorgon ska vi säga upp lyan kl 11 om allt går bra och de itne är mögel i de andra huset, men det var inge fel vid förra ägarens besiktning så jag tar nu ut min seger, måndag är det skrivning av lån och papper att vi har "vårat " hus....

JAg är så glad....

Jag är nu glad över min utbildning att det faktiskt kommer att ordna sig, allt går för bra nu jag vågar inte blunda för att jag är oerhört rädd att falla ner i ett mörkt hål.

Idag har vi spelat golf, jävla skit sport de där..

roligare och fiska utan spö typ...

Men nästa vecka är det oerhört lite tid kvar i skolan,

min studietid är över för gott hoppas jag.


Jag ser enplans hus gräsmatta inglasat uterum.


Tycker synd om pers pendling till Skövde men jag och han visste nog att vi inte vill bo här för evigt iallfall.

Nepp dags att spana lite efter snickare.....



Ovido - Quiz & Flashcards