Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Maria - 26 maj 2008 12:35

Jag har gått på tå och ringt till P s syrra vid fler talet tillfällen idag, undra om budet går upp eller om det är klart idag. Hoppas gör man alltid men det vore toppen. Ingen skulle bli gladare än mig om detta gick bra denna gången....

Ett hus i stan cykel avstånd småstadslivet är något som gör mig gla...

Vi får väll se...

Jag har fått mer jobb i helgen och veckan efter jag slutat idag. Så det är väll skönt att få in pengar iallfall.

Nu är det som pengar pengar spara är hela min värld....

en töjja häck kan ev behövas inhandlas inom 1 månad och det är inte gratis..:)

Mitt mål är att få i hop 40 löks  i slutet av augusti...

Och jag klarar det jag vet det...

Nepp dags att städa av här sen till Per på jobbet ...frukt och kaffe stund..

JAG VILL HA HUS NU!!!!!!!.

Ovido - Quiz & Flashcards