Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

En vecka och jag är färdig

Av Maria - 28 maj 2008 15:26

Svårt att förmedla känslan jag bär på nu.

Färdig utbildad csn fri jobb sugen tjej som är på jakt efter kreativt och stimulerande jobb.

Hur ska man förmedla sig själv nu,

jag vet att de löser sig med jobb nu iallfall:)men ändå är jag orolig..SKummt..

värsta fall får jag vik på 6 månader men de är stabil inkomst iallfall.

Jag känner mig lite smått deppad ändå på något sätt.

Golf runda imorgon med klassen utsparks partajj med en fest där man inte skall spotta i glasen, vilket nästan ingen gör i våran klass.

Per ska pressentera sitt i finland nästa vecka så jag får lyan för mig själv här...

Ville hängt på, men men...

får vara hemma.

Matte försöker få ihop mitt schema alla tar - kål - på - mig- efter - 4veckors schema

att vi ska upp till STHLM då,

men jag vill vara hemma sitta på plajjan bränna upp mig.

På den fjuttiga fritiden som denna sommaren bjussar på.

Har idag sagt en sanningens ord. Leva ett vanligt Svensson liv och bara vara nöjd med det. Vem har sagt att en svensson skulle vara mindre lycklig. Kan det vara så att om målen som är att ta över världen gör att man äts upp pga. att målet är för högt, varför inte hitta guld korn som gör vardages vardags liv värdiga.

Jag nöjjer mig med att ha ett hus bo i det jobba resa 1 gång om året på längre turer och grejja inreda mitt hem till min borg. Plumsa ut barn, vem vet om det går kan det vara så att man kanske även tar det för givet att få barn när man vill.

Jag ska leva för dagen, ta livet som det kommer.

Är det meningen så är det meningen. Typ...

Jag må tycka vardagen kan bli oerhört tradig som alla andra men då måste man göra något, en mini tripp en skogspormmenad, ett metspö eller bara hyra en rolig film.

Mitt kreativa jag får bli en hobby men även om jag inte får in flis på det så kan jag i min ensamhet göra det jag vill göra, och gör jag det så finner jag ro och tillfredsställelse och på så sätt är jag nöjd.

Ibland kan ja tycka det är pesten själv att vara sambo men herregud min mamma var en pina ibland när jag var ung även då måste man få utlopp för sina känslor och då så får dom ta smällen som står en närmast.

Och han som står mig närmast gör det av en anledning,

att jag faktiskt



 ÄLSKAR HONOM!!!

Nepp dags att dra ner till tvättstugan...( hoppas jag slipper detta hatar att passa tvätttider

 
 
Sandra

Sandra

28 maj 2008 20:35

Visst är det Frida Nilssons unge, 8 veckor är hon och sååå söt =)
Ploppar ju upp ungar höger till vänster så det är inte konstigt att man inte har koll =P
Hoppas allt är fint med dig !!

http://www.sans84.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards