Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Maria - 4 oktober 2008 16:29

Ibland så är jag oerhört glad för spontana möten... Idag kom persson & freddan hit jag slängde ihop paj av äpplen från trädgåden och lite glass.. jaa denna pajjen va ltie väl degig men smet är juee gott och kladdkakor är kladdiga så den blev hyffsad iallfall. Vi surrade iväg till gamla tider sen nya saker och miss öden om bli krockar mc kvaddningar och en o annan ostädad singel lya:)

Jag vet inte vad det är men det är en vän för livet den där kvinnan, hörru det!! Ser fram emot middag hemma hos er om 14 dagar:P hehe

:)

Jag ska även ta en sväng till åsa nästa vecka hade ja tänkt o se på katten hennes sen höra om hennes bravader...


Idag blir det soft här hemma hemlagat en öl och sjärnor på is...Ett sådant program borde dom göra om mig, jag ser ut som bambi och bär hjälm knäskydd och borde ha en vadering på aslet pga. att jag är ur kass men huvudsaken är väll att man har kul..




Vad ska du göra ikväll???

Av Maria - 4 oktober 2008 10:33

Ja hade lovat mig själv vara en redig sambo och bakat bullar idag men jag orkar inte, jag har helt och vill dels itne stå i 3 timmar i köket samt nu när jag för en gnång skull har ett kök där man kan spegla sig i vill ha det så iallfall tills lunch :)

Sen så ska jag nu när p jobbar med artiklarna åka till min mamma. Jag ska ändra om 4 par gardiner i vardagsrummet, de blev inte som jag ville och då ärre jobbigt jag sitter i timmar när jag hänger framför tvn och det är reklam mina ögon envisas att stirra på att de ligger fel o faller inte som jag hade tänkt mig när de syddes...Så idag ska dom bli som jag vill.


Igår va jag med om något vidrigt...

efter jobbet då ja o p stod vid våra handfat så stod ja vid mitt i badrummet då jag hör p urkla sig och ut kommer flod efter flod av spy... Så vidrigt... han sluta aldrig heller rätt ut bara... Och jag som efter förra årets december månads influensa aldrig mer vill spy igen flög bakåt och gömde mig men lyssnade på ulkningen. Jag hämt en hink ställde vid hans sida sängen och fråga hur det var med honom. Vet ni vad som hände människan svarar bra o fortsätter spy. Detta var de vidrigaste jag sett...

Ovido - Quiz & Flashcards