Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Maria - 29 oktober 2008 14:49

Ok jag hade tänkt först att tagit en buss tripp till gekås men nu om man har bil kan man mellan landa på ikea ev på hemvägen:)

FAst per är väll mer sugen på att va effektiv och kommahem

sakerna jag ska ha iallfall är

ögonbrynsfärg smink

hårgrejjer diadem snoddar mm trosor bh under kläder julsaker ljus och sen blir det väll spel o gejer i källaren, sen kanderade jordnötter:P Alltid:)

sen kommer listan bli större jue mer saker som finns där

önske saker man önskar hitta är väska skor och en o annan söt tröjja:)



TIPS och nån som varit där o sett vad som finns nu finns julsakerna där redan??

Av Maria - 29 oktober 2008 10:38

Idag har jag varit på ett mission... Att få bort en krans som igentligen INTE är värd priset den kostar från min hjärna. Redan när jag vaknade så hade jag kransen i huvudet, måste ha vill ha den SKA jag ha!! Men jag skulle hitta mer prisvärdig sådan på torget tänkte jag ..kl 9 så var jag på stora staden 4 stånd hade kransar blommor och granris mm mm. Men allt såg ut som död ( dvs. nejlikor och allt jag såg på var kyrkogård, jag vill inte att min egen ytter dörr ska bjuda in till nån j-la död.. Nepp så iväg till Lidens sen läcköblommor samma där DÖD!! så exakt 3 minuter i tio så stod jag med näsan emot Elins skylt fönster tills tanten såg en desperat tjej på jakt efter kransen hon haft drömmar om hela natten.

-Damen sa här är det en som vill in, japp jag måste ha en sak .. Jag roffade åt mig kransen likt en kärring som hittat rea på köttfärs på 60% och stod i kassan innan expediten han blinka och sa den blir bra:)

Och så här set den ut..

Diskret enkel och oerhört söt


ENLIGT MOI!!

Av Maria - 29 oktober 2008 08:05

Har suttit o snokat efter en tripp med buss till GEKÅS nu iallfall. Jag måste va blind eller något..Men jag hitta det på nätet iallfall:)

tänkte mig på den 11 November om det kan passa mån tro:)

jag tyckte 200 va rätt dyrt men bränslet kostar väll 1000 spänn eller något dit..Så nej tack ...buss kan man sova och sitta och mingla me kärringar o sin goda vän:)

Per sa att de blir dyrare om du har bil då fårru plats me så mycke skit oxå..Kan stämma:)

Nepp nu så skall jag till stora stan..

Ovido - Quiz & Flashcards