Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Maria - 30 oktober 2008 16:59

Idag känner jag svidande grejejr på läpparna, när kylan kommer så kommer naren ...

ett tips som slår allt är bepapthen :) finns på apoteke...

har ALLTid sådant hemma:)

KALAS:)

Jag sitter här o väntar på att p  ska ringa från jobbet o den andra P ska ringa om de ska med eller ej.

Ja har snokat runt på bloggs om folk har fyndat något där, jag ska fynda iallaflall:)

satt till kl tolv... och inge oväder ska stoppa mig:)

Av Maria - 30 oktober 2008 14:27

Ibland kan det kännas att jobbet följer dig i hälarna fast än du är hemma. Tryggt förvarad i ditt eget hem, din vrå där dina tankar ska va på annat.Men så är det inte alltid. Igår var en sådan dag. Mycket hände där nämligen...Och jag måste lära mig handskas och få bort allt sådant från mitt hjärta..

Jag är full skiten med jobb nästa vecka...


En ska jag ska berätta är att jag idag fick se en syn 3 jätte maskiner fixar nu iordning vin vallgrav kring huset, fjärrvärmen är färdig och jag kan få mitt förråd emellan garaget och huset innan JUL:)

Underbart...

Jag har även läst att snö ska komma stormar o orkaner typ, men så är det ALLTID när jag vill iväg någonstans...Men jag får väll se det i morgon kväll.

P ska jobba länge idag hårda tag när hans sambo ska iväg till kärringarnas mecka =)


Idag har jag fixat cliniqs mascara iallfall. Jag önskar jag oxå tålde HMs. Smink köpa billgiare saker man använder till vardags, men har man fått diagnoser att man inte tål allt vare sig hårfärg eller smink så är det oerhört dumt o testa. Jag har prövat annat men då rinner de från ögonen svider som saltguka typ..AJJA!

Nepp dags och grejja här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards