Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Maria - 8 oktober 2008 15:57

NU sitter man här igen efter ett lååångt möte, lite klokare blir man men det är långt kvar..:)

Men så är det rom byggdes inte på en dag..SÅ är det när nya projekt dras igång...Men det är härligt med nytänk iallafall.

Ja och mina två "nya " arbetspolare lunchade idag iallfall.

Sen for jag o en arbetskompis hit och tog en kaffe efter att ha köpt lite smått och gott....2 dukar 2 oljelampor ljusstakar en blomma & en plopp till kaffet vi delade på i köket...


4 löne lappar av 10 ligger på mitt skrivbord och allt är i ett virrevarv.. så kan det va iallfall. Jag känner att jag har inget super skojjigt att skriva här för tillfället mest vardagstjat om dittan o dattan... Men nån tycker säkert de e jätte kul:D


Av Maria - 8 oktober 2008 09:01

Ok idag är det möte iallfall, jag ska hoppa upp på cykeln nsart o dra ltie tidigare för att köpa jung.. Ute krukorna behöver få sig ett lyft där ute...

Kaffet har kallnat sen en timma sen och p är på jobbet och jag snart på jobb möte då...

 Pappren & pennor är med och 20 frågor har jag samlat på mig allt för att få svar på som jag gått o tänkt på i 14 dagar nu..


Jag blundar för allt som händer nu runt om kring mig, folk blir av me jobb där o där och folk får kärvare där och här...Men denna gången så drabbas inte jobb nedskärningarna mitt område.. människor.


50 minuter kvar nu...Nepp dags o dra :)




Ovido - Quiz & Flashcards