Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Maria - 9 oktober 2008 17:50

Ok nu har denna dagen gått, jag har jobbet bakat 120 te kakor 50 bullar idag och jag har varit den perfekta lektanten.. lästsagoböcker samt kurragömma:)

Det är mysigt att få busa lite ibland med små troll.

Imorgon är det låång dag för mig 7.30 redan till 16.. ovan vid dessa dagar nu, jag som jobbade jämt i sommeras 7- 21 :D

Idag har jag ingen fantasi för kvällsmat .. bli en tjejjernas sallad tror jag...

P får fixa något...

Sen så är de fjärrvärme på g. en traktor ( mini grävare ) står i våran trädgård så nu går det undan..


Ser fram emot lördag nu iallafall. ps syrra ska fixa fin fina drinkar till oss.. Känner på mig att huvudet komemr va oerhört tungt på söndag .. Men va tusan..:)

Nepp dags o ta hand om badkläderna...

Av Maria - 9 oktober 2008 07:35

ska snart GÅ in till stan hämta min cykel där, ja jag glömde den igår :D:D

Idag så ska jag hem till p o hans syrra o baka bröd med barnen .. iallfall ettan & tvåan nummer tre ligger och ska väll baka brö om ett år med moi:)

Sen börjar jobbet kl 14:)


Persson lycka till på festen ikväll;)

Handla ej för mycket:)

Dags för att klä på sig nu ska sätta deg kl haalv nio:)

Sen kommer dagen bjuda på kaffe fika och en j-la massa deg:)


en sak många kommer hit o läser men vilka vette tusan.. välkommna iallfall:)

Ovido - Quiz & Flashcards