Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Maria - 21 oktober 2008 17:33

såg tre saker idag som ja gvet jag kan göra själv till inte 1300.. ibland ska man vara smart.. ja ska visa orginal o budget på fredag :) om jag blir klar:)

Av Maria - 21 oktober 2008 16:44

igår så kom jag hem exakt 20:34 .. vem tror ni sitter i soffan o frågar och har mage att fåga vad vi ska äta.?

JOO min sambo...

jag flög i taket och gav han en utskällning som gjorde att tornardos och alla virvelvidnar kan ta sig i häcken ( inte för dom har nån häck men ändå=)

-Jag vrålar SMÖRGÅS vad faan trodde du 3 rätters kanske... han blev tyst och sa smörgås blir fint..


Sak samma...

Sitter här och har idag beställt klänning från asos till mor min och ska investara till mig själv.. de e faan billigare från USA än genom sverige i porto..

Så här blirre inge ellos mer...:)

fast de fanns en hel del julkrams som jag ville ha iallfall:) fick den julkatarlogen nyss.. Underbart...ska nog beställa innan banken kommer hem.

Vad är det som gör att köplusten alltid på mig är så stor???

Ovido - Quiz & Flashcards