Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Maria - 7 oktober 2008 17:57

Idag har jag lovat bort mig till ett kök med två busbarn på torsdag... jag ska va den bästa lektanten som alltid...

När barn gråter när dom åker ifrån mig så borde det väll va ett gott tecken iallfall. De ska bakas bröd och en liten kaka. Det är härligt att komma in i familje livet ibland...Iallfall ett tag...

snart kommer herr butter hem... har haft en kass dag på jobbet har jag hört... Och här är det ingen som kommer att va sur o grinig de kan ja lova jobb är jobb och hem är hem och inget ska komma ut över sambon här inte...

Jag är nämligen lika dan och vi har haft det inget gnäll över det till sin älskling inte..NOPE!

Men bara för att de är en sådan dag blir han säkert glad över den föråldrade korven.. ( grynkorven iadag iallfall)

laxen står i ugnen och de luktar kalas.. färskamorötter från läckö till de oxå..(när producerad så klart)

Neppp nu slipper ni mig för idag...:)

Av Maria - 7 oktober 2008 15:55

JAg sitter här efter två ljuslycktor fynd jag kom över idag, bort med de gamla o in med de nya...

Sen så har ja påbörjat med frågor inför morgonens möte:)

Det är svårt det dära...

Men jag har börjat lite smått iallfall.

Det är kris nu med jobb och alla går som på nålar. Kriser inflationer mm. helt plötsligt så hör man orden man använde i skolan man aldrig trodde man skulle höra igen för 15 år sen..:)


Idag har jag jobbat löst konflikter höjt rösten och känner att jag löste vissa saker på rätt sätt... Genom att höjja rösten är detta inte för mig att skrika, utan låta extemt bestämd..

Idag till kvällsmat ska p få grynkorv.. ( luktar fis kan inte äta mamam scans köttbullar pga. samma doft, fisen ska komma där bak inte in i fram) sj så ska jag göra feta ost lax:) sen mos... Jag älskar potatismos saknat det under somamren.

Ovido - Quiz & Flashcards