Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Maria - 23 oktober 2008 16:55

vi har planerat in en tjej middag den 6 december först så va ja inte så på, men nu så har jag ändrat mig. Detta är vänner jag INTE sett på skit länge och att träffa dom en gång i halvåret är väll inte så dumt, lite middag singstar och sen är kvällen klar:)

Av Maria - 23 oktober 2008 16:36

Ja då var det väll nu jag ska välja då.. Ett segt projekt som går framåt men inte med super fart eller köra dubbelt ett tag??

Men jag sa iallfall till idag, jag kan inte överleva på hoppet... jag måste veta=)

Och då fick jag svaret.. det är klart det blir tjänster:) HIHI

Fast nu jobbar jag 120% hela november så jag klarar mig:)

Jaa man ska väll bli ner huggen för att komma opp igen så är det väll, men jobb är svårt att få det säger jag banne mig men jag har faan legat i så jag är värd detta.. Så fort jag får papper på det så kommer jag kunna planera lite mer:)

Ovido - Quiz & Flashcards