Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Maria - 5 oktober 2008 19:22

Timmarna kryper sig framåt...

Snart är det natt igen och en ny arbetsvecka är framför mig. Bara att se glad ut i 50 år till då...

P har jobbat med artiklar hela fucking helgen så jag har haft en lååång helg trotts ja jobba fredags - lördag natt ( eller halva natten iallfall)

Jag längtar redan efter lön, fjärrvärmen tycks äta upp min lön nu. 30 tusen ska fram till den installeringen. De blir billigare i längden sen men nu är jag trött på sparandet.

Men nu är dom ihop sparade iallfall. gott att nästa månad inte behövs va så snål...

Av Maria - 5 oktober 2008 15:40

Ok jag har planer på att måla om ett av de 4 sovrummen i vårat hus, dvs. mitt sovrum ett av 2 potentsiella barnrum VITT jag gillar det fräscht lätt att välja färger och så

Funderar på att ta de imorgon, p han gillar inte att ja har så bråttom jämt. Och jag går bett på allt nu för tiden.


Mina livs planer HAHA tragiskt men jag är en sådan människa som måste ha mål:)

nästa år

göra klart fjärrvärmen

lägga på trall på terassdäcket

2 år

spara till en ny bil

spara till bröllop ( jag är gammalmodig serri, gift barn o såå)

spara till barnkonton

3 år

sen göra om toaletterna

sen köket

sen tapetsera om igen HAHA

de finns alltid att göra:)


sen 10 år

bygga nytt hus :)

Av Maria - 5 oktober 2008 13:12

Jag har fått på mig andra kläder duschat och lagat mat diskat. Men nu så ska jag ut i skog & mark hoppas jag inte går vilse:)

..




Av Maria - 5 oktober 2008 09:33

Ok nu har jag inget liv här..

suttit på tuppjuck s sida o sökt på ord..

som tomten

och olika kändisar o sett vad dom skrivit...

ja har en länk på min blogg, se efter själva... galet sjukt

Av Maria - 5 oktober 2008 08:05

Det var segt att gå upp nu... *gäsp*

Jag gillar hösten o dess vackra färger men inte mörkret.. snark...

Man blir seg o trött..

I går kväll så måste jag säga sjärnor på is var helt ok för Berg då, jag gillar henne. Men det blir samma samm jämt på tvn.. Dans på dans golv dans på is..

JAg saknar big brother baren osv. skräp program..

Det som igentligen är något att se på är främmande fågel & oskyldigt dömd.


Igår fick jag doc inte se så mycke av allt det dära. Det är nämligen HOCKEY nu. P han är helt såld på det, och har sagt att får han en son så ska dom börja med det när dom e typ 2 år...:)


EN sak till ett snacks som är ett av de vansligaste från förr ska jag hylla popcorn... va länge sen ja poppade på grytan men igår så hände det.. De lucktar så j-la gott. Sen så är det en aning nyttigare oxå. om man nu inte smördoppar dom dvs.


Regnet öser ner och min skogsvandring får vänta eller så får jag klä mig bättre.

Men ut ska jag iallfall.'

Ovido - Quiz & Flashcards