Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Maria - 22 oktober 2008 16:05

Ok det är som de säger den enas död den andres bröd. FAst i detta fallet rör det sig om en sjukskrivning som inte har ett slutdatum som jag kan få på måndag vet jag, det sjuka är att imorgon ska jag på mitt andra jobb möte. Och jag ska va ärlig detta sjukviket är inte lika säkert som det andra men så j-la mycke skojjigare...



Av Maria - 22 oktober 2008 15:51

Ok idag så var jag på stan en sväng på min rast, solen sken som aldrig förr och jag va glad men sen så vräkte det ner igen. tur var väll det för jag gjorde två fynd idag...på Ginas rea ställ. tror den ena var felmärkt med 100 kr men iallfall en kjol i grått tveed filt och en klänning ala 36 :a haha stor storlek:)

trotts regnets ösande var ja tvungen att fixa detaljer o hotta upp klänningen med... så nu ska jag sy o grejja här innan p kommer hem:)

Ovido - Quiz & Flashcards