Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Maria - 2 juli 2008 17:46

Jag är sjukligt lycklig nu, har köpt klockan jag fann för länge sen för 569:- för halva priset och 70% på det samt ett vinställ

för under 200:)

Jag unnade mig det, vinstället har ja sett innan för 390.- men nu kosta de 56:- kr.. FATTA!!

Me like köpa dyra saker billigt...

detaljer är så där äckligt viktigt för mig nu, allt ska gå i samma stil och jag har som sagt kört över P med vardagsrummet...

De blir svart & vitt:) med massa textiler gardninger kuddar och så i andra färger..

Ska visa i sept ni kommer fatta

Ska i slutet av juli köpa gardiner och beställa tapeter på flygger..

Köper man dyrt hus så kan man köpa dyra tapeter..( eller så har man en mamma som får rabatt;))

Idag bröt jag nästan ihop ser inget slut på migg jobbande o rekryteringen ringde kl 7 och va arga för jag itne tog ett pass på måndag oxå.. ja jobbar faan 7:30 - 16 sen ville dom en kväll till

Det är nog nu jag ska inte jobba mer helger mer nätter på hela somamren efter dessa nu 17/19 dagar som är kvar...


P ska laga middag idag..Sj så ska ja sluka en katalog me kläder som damp ner idag..:)

Nee dags för att se i den och fynda något som kan passa för kalla hösten...

Ovido - Quiz & Flashcards