Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Maria - 18 juli 2008 17:02

Idag har jag funderat på hur många som fuskat någon gång, jag fuskade på ett no prov i nian och blev på kommen... Aj..! sen dess har jag mognat och har ett samvete för sådant, vill inte ta åt mig äran för något jag gjort bra om det inte hade varit så....Utan fuskat till mig saken...Jag har vid ett fler tal tillfällen sett fusk på olika sätt till och med i vuxen ålder och ibland önskar jag att jag hade sagt till... Men så är det hoppas samvetet finns där... Men det tror jag knappast...

Sak samma

JAg ser ljust på höstens jobb nu iallfall. Om detta går i stapeln är det perfekt :)

Mer än perfekt!!!

Idag så ska vi packa lite här plocka ner vårat ek köksbord och ge bort det...Imorgon bär det av till möbler detaljer textiler och se pengarna rinna iväg....

Men jag är glad idag så ja bryr mig inget..!!!

Nee ska fixa här nu.. HAPPY!!!

Ovido - Quiz & Flashcards