Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Maria - 17 juli 2008 19:46

solen kommer nästa vecka...JIPPPIIE!

Av Maria - 17 juli 2008 19:46

Samuel Aronsson hette han

Av Maria - 17 juli 2008 17:01

En fet lön som kommer dimpa ner har jag så gott som gjort av med nästan. Det kostar med nya saker till hus...

Men sak samma jag behöver ha det och vill ha de så som jag vill ha de då fårre bli så hära.

Vi far i väg till alingsås på lördagmorgon till en möbleaffär där ska köpa skänk till vardagsrummet, mios skänk va pytte liten och jag vill ha en rejäl..:)

Sen ska vi iväg till ikea för små plock ljus lampor mm lågenergi ska de bli.

Sen jobbet i höst ser jag ljust på vecka 34 tror jag till 80% men det är hemligt än så länge..:)

Vi ska även packa ner i lådor i helgen.

Jag ser fram emot en sak alla frågar va ska ni göra om tapeter bla bla och jag svarar inget. det är gött bara att slänga in möblerna och bo... :)

Nepp dags för att sticka ut...

Ovido - Quiz & Flashcards