Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Maria - 27 juli 2008 21:43

Ok jag är mer passiv än aktiv på att skriva. Men jag har gjort en j-lva massa i helgen...

Solat fiskat badat varit bästa lektanten och sov vakten...

Sågat ner 3 träd i trädgården, planerat vart vi ska bygga vår friggeboo..:)

ska måla golvet i uterummet, vill itne ha mörks där något lite ljusare där...

Sen grillat och fyllt upp våran stora pool med vatten. Samt drabbats av en feber och snor vecka.. Men nu åter till 14 dagars arbetspass.

Men ja ska ta ledigt nästa måndag iallfall ;) för då ska de flyttas en del av allt vi har här....

Jag har idag hållt i gång sen åtta.. biltema kl 11 köpt saker till terass plintar där och så ska de inhandlas häck i nästa månad, pengarna bara rinner iväg och jag jobbar så jag vill dö vissa dagar men så är det. Vill man ha allt klart så vill man. Men jag är nöjd. Jag kunde tagit semester men då förlorar man pengar och har man blivit beläst i 2 år så får man jobba på sen för att få ordning på ekonomin.

Nee dags att ta hand om mitt bett på benet, vet inte om det kan ev va ett orm bett as ont gjorde det och svärfar vill ja skulle va xtra noga och se till det.


Ovido - Quiz & Flashcards