Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Maria - 23 juli 2008 19:15

bara för att jag vill ligga på plus till hösten med allt har jag inte sagt nej eller ändrat mitt jobb schema på något sätt. Visst är min fritid härlig men dom dagarna kommer. MItt mål är nu fast jobb. och då får man köra hårt...

Hveta vad jag är bränd alltså illröd.. solen är så stark imorgon ärre sol skydd 20 i fejjan...


Av Maria - 23 juli 2008 18:35

Har pustat ut i soffan här hemma nu. Sikken dag ute och haft kubb o spel av olika slag träffa några guld korn från klassen ute ...

Stod och surra med dom...

Sen suttit ute o päst i en baden baden i 2 timmar. så nu är jag läckert röd...

Sen slutade jag tidigare idag har köpt en klänning en topp ett par shorts... på REA! 149.- för allt...

Sen har jag köpt gardiner till köket nu äntligen dom är perfekta:)

sen kudd tyg till vardagrsummet. och lite små plock...

Imorgon kl 10 så ska vi ut på båttur med jobbet runt om kring:) ska bli skönt sen gå och mysa på spiken och softa...

på fredag så är det bad som gäller...

Jag har världens bästa jobb iallfall fritt och helt underbart..

Nepp nu ska jag o p iväg här...



Ovido - Quiz & Flashcards