Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Maria - 13 juli 2008 19:16

På bättre humör :) en 5 dagars vecka står framför mig men det är lätt

Av Maria - 13 juli 2008 15:49

Jag är trött trött trött...

Fick jobba över 2 timmar idag...

Natten började väll 01 och slutade vid fyra behov och saker ska skötas... sjukhus ska besökas och allt...

Visst trivs jag med att jobba med människor men inte idag inte denna helgen... Jag kom hem hit och började gråta som ett barn, jag är helt slut och på fredag så ser jag 2 dagars ledig helg framför mig 19 dagar har gått, jag har gått som en masik och människorna kring mig har fått ta skit, jag hoppas detta är värt det när lönen kommer :S

För jag gör ALDRIG om detta aldrig 239 timmar blir det i juli månad...

ja har räknat på det inatt när jag inte kunde sova pga. av åska och att försova mig eller att någon behöver min omvårdnad...

Per gav mig en mega kram och sa att nästa helg är min.. Och det är den...


i går handlade ja en söt topp på dagen på veromoda med en sweety tjej på med blå söta ögon, jag blev kär.. samt en grå tröjja till på rydens...

En klänning är undan lagd på Mq, och jag är så värd allt !!!


Ovido - Quiz & Flashcards