Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Maria - 8 juli 2008 18:38

Hur gamla inrotade kärringar kan vara åt nya ( inte åt mig men åt en god vän till mig som betyder mycket)

Ren mobning och utfrysning på kärringar...på ett annat ställe...

Jag mår så illa på sånna kärringar som har ett så fult sätt...

Vore jag rik hade jag startat upp en egen verksamhet och anställt denna kvinna på två röda sekunder....

Hon får aldrig visa vilken tillgång hon är igentligen....Men jag vet och hon vet. Jag tror det är det som är felet hon är så mycket mycket bättre än dessa kärringar...

De är otäckt att barn gör så men vuxna människor är nog faan värre...

Av Maria - 8 juli 2008 18:20

Ok nu kommer ni att dö här men denna kristallkronan har jag fått nu eller p har lovat köpa den till mig, lyckliga mig säger jag. Samt att på fedag så får jag tydligen mer saker på min födelsedag, han sa att de var värre än min 25 års dag ;)

Fniss...

Iallfall idag har jag tagit gardinprover på de mesta inom kulörerna bieige vitt och grått ni kommer förstå sen, ja har inskaffat mig en gardin till tvättstugan idag iallfall svart med massa skojjsiga blad. kostade mig typ inget till pytte fönstret..

Nu säger ni säkert men herregud kristall krona men säg inget förrän jag är klar, ska lägga ut allt när det är klart....Min mästerliga vardagsrum pampigt lyxigt och ombonat...Är trött på de strickta som finns..Ingen panel ska upp i mitt hus iallfall. NOPE!!

Men det kommer bli skita bra...

sen har ja idee till en tuff sak till sovrummet nu;)

ska få expert hjälp imorgon bara:)

Nee dags o laga mat nu.. sen tv sova typ...

Ovido - Quiz & Flashcards