Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Maria - 7 juli 2008 20:40

 eller att få jobba jag har en ovis framtid om ev vik där eller tjänst där, eller kanske inget jag vill redan nu få veta.

Så jag ska sätta krav på människor och chefer.

Jag sliter som en blå för att vara alla tilllags... Och vill veta om det är till någon nytta??


Vi är tillbaka i skövde nu iallfall.

Adress ändringarna är klara och bredband ska flyttas.

Jag är nöjd...

Idag har jag bara tittat runt i huset vad ja ska göra o vad ja ska sy skapa och detaljer som ska pryda väggarna till "vårat hus"

Jag ska göra små saker som gör att det blir mia över huset. Samtidigt ska de se välkommnade ut och så på samma gång, ja har 10 ideer och mamma ska hjälpa mig med 6 av dom;)


På fredag fyller jag 26 år, dvs. 4 år kvar tills 30io:)

Och jag känner mig inte som en dag över tolv i vissa fall och som en 70 ring kärring i vissa fall, så jag växer väll i min ålder som dom säger...

Men än är vuxen poängen långt från nådda, men jag ska lyckas denna gången ska ja visa alla.

Jag vet det, dags för dusch och en banan innan sängen upp 6.20 imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards