Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Maria - 3 juli 2008 18:02

idag har ja fyndat ett exklusivt överkast i svart som kostat över 2000 för 300 spänn;) och en lampa som kostat 459 för 129 spänn fatta:) Imorgon så ska ja lägga beslag på en sak till;)

Fniss kostar över 3000 men så mycke ska inte ja betala NÄÄ nää...

Jag o p va och åt nyss mongoliskbufe sååå j-la gött

wookka allt själv på en stekhäll räkor kyckling alla grönsaker som finns lamm bläckfisk mm. Per hatar fisk han tog kyckling spett och friterad banan på slutet är en kalas höjjjare..

Imorgon bitti rullar bilen full packad...

p händer med vi bor i vårat hus i helgen eller han gör det jag jobbar 7:30 imorgon till lördag kl 14

sen jobba söndag 7-16... Snark

Nepp dags för att se på mitt lyxiga överkast bra med butiker som upphör sikka fynd mna gör alltså...

så typ under 800 har jag fyndat till mig massa;)

Nee sängen nu jag är sjukt trött... NAtti



Ovido - Quiz & Flashcards