Alla inlägg under juli 2008

Av Maria - 12 juli 2008 07:53

Ska snart dra på mitt helgs pass o gör natten.. Nästa helg efter fredagen är jag ledig i två dagar mina 19 dagar i sträck har susat förbi....

Mamma viskade mig i örat igår att i höst far vi till GBG och köper upp oss en ny höst gaderob.. Härliga ord för mina öron. Känns som mina kläder består av brallor av bekvämt tyg och t-shirt typ...

Nee nu ska vi handla här...

Av Maria - 11 juli 2008 16:52

MQ jag har sett massa fint där och jag har ratat affären länge nog, priserna har gjort ja vänt i dörren men nu 199 för en klänning, jag är nöjd och ser fram emot en orange sak jag måste ha..:)

Ikväll har p bokat borrd och ska bjuda familjerna på 3 rätters meny färska köttslag fisk och skaldjur med ris nudlar och grönsaker av alla färger ska klä min tallrik..:)

Imorgon är det helg jobb igen....

 suck nästa helg är jag ledig jag kan itne tro det är sant jag ser ljuset... ;)

TAck vänner för grattis mejlen sms och sången...

Pers födelsedagspaket var sjukt för mycket som vanligt men jag är hans prinsessa...:) Fniss

dags för att snygga till sig lite...när man ska ut och äta gottigt!!!

mitt blodsocker efter allt jag mummsat i mig hemma på frukost middagen eftermiddags fikat och snart kvällsmaten kan inte va bra för kroppen...

Tur man fyller år en gång och inte mer..Fick även ett kort på posten med en stor peng i ME like när man än inte fått sin brak lön så får man gå på spar låga....Men sen då jevlar

Idag har jag även skrivit på pappret för att dela hus med per :) sikken födelsedags pressent alltså....


Av Maria - 10 juli 2008 13:59

Men lilla lilla pojke har idag ringt förtvivlat och berättat att inget bageri i hela skövde har budapestbakelser som är godkända av fröken jag, så han bad mig ta och köpa 2 stycken inför i morgon...Han är söt han...

Sen har han fixat en överraskning till moi på kvällen har han sagt....;)

Vi får se vad det blir..

Nu så jobbar jag 2 timmar till sen ska ja hem.

Av Maria - 10 juli 2008 13:59

Men lilla lilla pojke har idag ringt förtvivlat och berättat att inget bageri i hela skövde har budapestbakelser som är godkända av fröken jag, så han bad mig ta och köpa 2 stycken inför i morgon...Han är söt han...

Sen har han fixat en överraskning till moi på kvällen har han sagt....;)

Vi får se vad det blir..

Nu så jobbar jag 2 timmar till sen ska ja hem.

Av Maria - 10 juli 2008 13:59

Men lilla lilla pojke har idag ringt förtvivlat och berättat att inget bageri i hela skövde har budapest som är godkända av fröken jag, så han bad mig ta och köpa 2 stycken inför i morgon...Han är söt han...

Sen har han fixat en överraskning till moi på kvällen har han sagt....;)

Vi får se vad det blir..

Nu så jobbar jag 2 timmar till sen ska ja hem.

Av Maria - 10 juli 2008 13:59

Men lilla lilla pojke har idag ringt förtvivlat och berättat att inget bageri i hela skövde har budapest som är godkända av fröken jag, så han bad mig ta och köpa 2 stycken inför i morgon...Han är söt han...

Sen har han fixat en överraskning till moi på kvällen har han sagt....;)

Vi får se vad det blir..

Nu så jobbar jag 2 timmar till sen ska ja hem.

Av Maria - 10 juli 2008 13:59

Men lilla lilla pojke har idag ringt förtvivlat och berättat att inget bageri i hela skövde har budapest som är godkända av fröken jag, så han bad mig ta och köpa 2 stycken inför i morgon...Han är söt han...

Sen har han fixat en överraskning till moi på kvällen har han sagt....;)

Vi får se vad det blir..

Nu så jobbar jag 2 timmar till sen ska ja hem.

Av Maria - 9 juli 2008 13:08

Ok nu har jag ökat mitt sommar jobb med två veckor.. Ända till sept är jag fulltecknad..:)

Tror att jag ev inte behöver ringa daffes än iallfall;)

Vägrar stå på industri igen, vägrar!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards