Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Inrednings tips

Av Maria - 2 oktober 2008 13:22

JAg gillar inredning och att ha snyggt hemma, jag kan tycka det är helt fantastiskt att komam till ett strikt hel vitt hem emd bara detaljer i svart orange blått osv. Men jag vill känna att här bor någon oxå....

En sådan kännsla kan glömmas bort bland IKEA em och mio möbler jag vet att jag typ kan köpa ett kitt av allt som passar men har kommit fram till att mixat är det som faller min smak bäst...


Sen en sak jag måste säga..

MÄRKES fixering..

Jag ser på elins skapande händer osv. detaljer som kostar 14. 90 på GK:s kostar skjortan i stan...

Men för er som vill ha inredning och inte ha bil varje dag som mig kan åka buss till Skövde eller så Hem & hobby finns där, första gången trodde jag det var nån pyssle grejs för damen men inte då... jag fyller lätt upp en korg där... Alla mina gardiner som jag har handlat handlar jag där.. Fridas hem i stan har samma tyger till hemska prisen men där kan dom ligga på 70 - 99 / m...

Men sen är det om man måste köpa dyrt eller kan tänka sig få en sämre påse men me samma innehåll som är frågan...


JAg tänkte på en sak en resa för länge sen en körkorts resa...

KAng00l trippen kallar jag den. Till jönköpng..

 en bastu

ett rum

en ny bil

 den helgen gjorde mig glad..:)

Jag saknar tokarna..till vänner ibland.. kräftfesterna moped och hembränd.de va vilt liv man levde..

En vän från den resan jag inte sett på flera år som gjorde burnout:er med att gasa som en tok... jag kan tänka på henne ibland, hennes mamma har sagt varje gång ring till henne de skulle hon gillar...

"nynnar på låten movie staar a movie staaaaar you thing you are a mooooovvviiieee"

borde man det...Jag tror inte det sådant känns mysko ringa 7 år senare o kolla vad hon gör...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards