Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Sweeeeet :)

Av Maria - 18 oktober 2008 13:36

Ok nu är jag hemma från mammsen... Min mamma har ett problem med de där med kläder men sak samma. Förraåret så köpte hon en jacka i grått men sen efter en månad så var de fel grå färg förstår ni så jag fick den idag. aldrig använd:)

sen så var det smycken som hivades iväg...  2 halsband i silver och ringar från Simply från frankrike mm... HAHA..

en med en sten i lila oxå as snygg ska aldrig ta den av mig mera..:)

Sen så ska hon till kicks och fixa naglarna på tisdag och då sa hon då blirre en cliniqs mascara oxå..:):) För allt lägger ni på er fjärrvärme och det är klart du ska se lite höstsöt ut:)

Julen kommer tidigt i år...

Jag är oerhört borskämd jag vet..:)Men faan har man tillfälle och får varför inte va glad o tacksam...

Jag bjöd mammsan på resan till GBG och hon fick äpplen av mig och så får hon små saker hon med, det är itne att hon itne får något fint av mig, eller jobb hon har juee fött mig och det är väll den bästa pressenten:)

HAHA...

Nu snart så ska ja avsluta ps arbete för dagen med en överraskning HÖHö.. men det finns givetvis en baktanke:)

( tvättstugan är nu super söt oxå... blad på gardinen där och de ser höstigt och ombodnat ut.


Om tre veckor så ska jag gå off på hem & hobby igen.. För då har de kommit JULE stuffs:) tomtar änglar och ljus av alla sorter:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards