Alla inlägg under oktober 2008

Av Maria - 1 oktober 2008 11:31

Ok nu har dörren blivit vit och fin hallen har fått nya handtag till gaderoberna.. De förra va A`la 80 tal och det är ok när det gäller musik men inte när det gäller inredning:)

Sen har jag hivat kryssbollarna på trappan skaffade ljus i rosalila det är höst och jag tycker det blev bättre än halvdöda blommor..

Ska snart ge huset en rejäl upp fräschning med hjälp av dammsugare såpa och rena lakarn i sänge:)

Finns de något goooare o sova i renbäddad säng:P


Av Maria - 1 oktober 2008 08:21

till torget då.. men jag ska bara måla en sak vit i huset först sen så:) gäsp....

Små mysigt att pyssla tycker jag allt...

en som kan de där med inredning är husmusen...

kollar alltid efter tips där...

äpplena hon hade dukat med hade jag förra hösten ett par gånger.. inredning ska inte kosta skjortan jämt...

ta till naturen det är de vakcraste vi har och deras skördefrukt...:)

spåna in själva www.husmusen.blogg.se

Nepp dags för att tvätta bort allt vitt..

Av Maria - 1 oktober 2008 07:02

Idag så är jag på tok för tidigt uppe för att ha sovmorgon... Med kaffet påslaget och dagens nya NLT så ska jag lägga mig i soffan, eller kanske sängen det är godare...Läsa igenom allt sen städa av här lite lätt... Sen så ska ja göra något jag inte gjort på länge ja ska gå på TÖRGET"

Ska bli trevligt...

P jobbar länge idag.....


Jag tänkte på en sak förut... Fick läst en väns blogg där stod de prata om hur vad man känner... Jag kom på en annan sak med bloggens värld så snokas det och man ser vad olika människor gör för att förgylla sin dag... Utan att ens fråga...

Jag har använt min blogg för att ge vänner en uppdatering.. Men för vem är den bra.. för den som är lat att slippa ringa för den som vill nyfiket se vilka missöden eller bara för man är intresserad????


P sa till mig för 3 år sen att man ska se människor som genom onda och de ska gynna dom, de vill se olycka och må gott i andras tragik.. Jag vet att ett askplock är sådana men jag hoppas att det inte rör mina töser...


Ovido - Quiz & Flashcards