Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Maria - 4 mars 2008 17:46

Härlig dag…ser fram emot den heta sommaren


Jag har idag dag två av tre dagar träffat två människor som kan kommunikation, sjukt bra killen är bra som tusan han är som en demon på något sätt från någon gammal pedagog. I alla fall sak samma.

Special arb

Min mentor för arbetet är kalas hon ger mig kalas feedback på saker och förstår luddiga mig, underbart.

 

Jag är nöjd över att få jobba på hemma plan på torsdag gå tvärs över gatan till skolan här och haffa en lärare, sen skrivandet har faktiskt kommit framåt …

 

En sak till åt min första lunch ute idag sallad.. härligt värre..

 

Jag ska under fredagens eftermiddags timmar gå på jakt efter detaljer till mina kläder på lördag, ett intryck efter 10 år måste vara på topp, eller???

Ovido - Quiz & Flashcards