Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Maria - 20 mars 2008 13:36

Åhh en kar som sitter och glod på den förbanande tvn. Slänger snart ut faan skapen...

Vädret är kallt kallt och mitt enda nöjje nu för tidne är att sätta sprätt på mina och andras pengar på KLÄDER!!!

Jag önskar fast jag är nöjd med min älskling att en kille bara ska komma och ta med mig på livets äventyrs resa, men nepp bara ågren om tillsvidare anställningar, vuxen liv och allt.

Jag vill vara liten och sitta i skolan på dalängen där man drack varm oboy och micro fralla..

SUCK!


Jag borde nog sattsa på en hobby snart...

Och en sak till åt h-vete med arbete till skolan

Av Maria - 20 mars 2008 09:13

Ok resan inför helgen såg mindre trevlig ut men vill njuta av sin resa så vi bokade om den igår, veckan efter jag varit i prag bär det av istället, bättre väder och ljusare kvällar..


Men vi har påsken räddad iallfall. Svärmor har middag sen har vi gäster hemma...

Och där till middag som vi ska laga och efterätt.. :)


Så nu har ja stor handlat mat idag inf. helgen ....

5 påsar och nästa vecka oxå.

Sak sammma om det


::::::::::::::::::::

Igår så var jag o mor i göteborg...

Härligt och åka tåget dit må jag säga, slappa och snackade på dit resan,

Rut va första besöket, sikken besvikelse.... GAAaaa

men har man pengar så har man att handla för där...

1400 de gick loss efter 2 timmar var vi ut från butiken...

Inte nån jacka eller skor...men pengarna var slut iallfall :D


Men de fann ja på Zara.. oerhört bra butik de där...:)

Och ett tufft linne

sen jeans som jag trånat efter läge på verro me muddar och lite kortare sort :) härligt min häck är inte den minsta i sitt slag men jag gillade byxorna..:) jag älskar jeans mumma :)


Mamma där emot är sko fetisch eller något köpte skor efter skor.. sen gick hon loss på klänningar och jackor och jaa säg något hon inte pröva,

jag vari allfall borta från 6:30 - 20:30 :D

så jag är helt slut...

Sen så har per oxå fått kläder skjorta och jeans o pirat bralls :) Han bidde oxå glad...

Sen sa han att en kjol ja köpt var det bästa och ett linne de va super sött :)

Så jag får väll se till att ha på mig det när han ser mig då, typ söndagar :P

han jobbar jämt...

Man kanske skulle skaffa sig en toyboy och leka med, ähh nää jag klarar mig allt. Jag tror många hade tröttnat men jag älskar att vara ensam och få göra som JAG vill inte ha nån på mig jämt och ständigt, jaa hans arbets tider är perfekta, inte för evigt...Men 2 år till då ;)

Nee dags o ta tag i mit oerhört ostimulerade specialarbete... hatar grejer att man ska komma fram till nya saker, jag är ingen j-la forskare igentligen och kommer inte bli det heller..

Kaffe nu och bullej ga köpt idag ;) bageri nära är gott värre



Ovido - Quiz & Flashcards